London Heathrow - Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pim & Bouktje Ogtrop - WaarBenJij.nu London Heathrow - Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pim & Bouktje Ogtrop - WaarBenJij.nu

London Heathrow - Singapore

Door: Pim & Bouk

Blijf op de hoogte en volg Pim & Bouktje

02 September 2014 | Singapore, Singapore

Rond 21.30 uur (22.30 uur Nederlandse tijd) zijn we vertrokken van London Heathrow naar Singapore. We hebben alle twee heerlijk kunnen slapen tijdens deze lange vlucht. Om 17.30 uur (11.30 uur Nederlandse tijd) zijn we geland op de luchthaven van Singapore. We zijn vanaf hier met de metro naar Little India gegaan, hier ligt ons hotel. In het hotel hebben we even lekker gedoucht daarna hebben we een kleine wandeling door Little India gemaakt en zijn we met de taxi naar Newton Circus gegaan. Hier zijn allemaal verschillende eettentjes. We hebben hier heerlijke krab, boontjes en een soort van nasi gegeten. Daarna weer met de taxi terug naar Little India en nu liggen we lekker in ons bed op de zolderkamer. We hebben een loft suite dit betekend dat we met een trap naar onze slaapkamer moeten, erg leuk!
Nu gaan we eens bedenken wat we morgen gaan doen!

• 02 September 2014 - 17:47

Marlou:

Nou, jullie zijn al flink actief geweest, goed zo en ook leuke foto's! tot de volgende keer xx

• 02 September 2014 - 17:48

Hub Krops:

Geweldig...!!! Geniet maar zolang het kan..!! Ben nog steeds jaloers, ga daarom morgen maar naar Corfu..... Daaaaaaaaag jullie 2 en blijf schrijven..!!

• 02 September 2014 - 17:56

Epie Boerma:

Supper leuk dit mooie foto s.

• 02 September 2014 - 18:17

Annemie:

Super start!
    Leuk jullie zo te kunnen volgen.

• 02 September 2014 - 18:20

Jop:

Cool deze verslagen! Keep is posted! Enjoy

• 02 September 2014 - 18:24

Chris:

Leuk zo'n trap, gelukkig gaat Pim altijd lekker op spicy food ;)

• 02 September 2014 - 18:51

Pake En Oma:

bedankt voor de mooie foto s ga lekker zo door

• 02 September 2014 - 21:01

Albert Gelling:

Levensgenieters zijn jullie. Mooi voor jullie dat dit allemaal kan.

• 02 September 2014 - 22:03

Ruth Vroemen:

Hey Pim en Bouktje, wat leuk jullie zo te kunnen volgen, maak er iets geweldigs van xxxx

• 02 September 2014 - 22:44

Laura :

Echt geweldig hoe we jullie reis / avontuur kunnen volgen. Zal elke keer weer nieuwsgierig zijn met wat jullie hebben gedaan en meegemaakt hebben. Voorzichtig en let op elkaar en geniet ervan. X