Dag 2 in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pim & Bouktje Ogtrop - WaarBenJij.nu Dag 2 in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Pim & Bouktje Ogtrop - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Singapore

Door: Pim & Bouk

Blijf op de hoogte en volg Pim & Bouktje

03 September 2014 | Singapore, Singapore

Vanochtend een heerlijk ontbijtje gehad in ons hotel. Daarna zijn we lopend naar Orchord Road gegaan, dit is DE winkelstraat van Singapore. We zijn even langs het VVV kantoor gegaan om informatie te vragen. Op Orchord Road hebben we de bus genomen naar de Botanic Gardens, dit is een erg mooi park midden in het centrum. Vanaf daar met de bus naar Raffles Hotel, hier een paar fotootjes gemaakt en in de Mall een broodje gegeten. Nog even bij werelds grootste reuzenrad gekeken en daarna met de metro naar Mount faber gegaan. Hier zijn we vanaf de 15e verdieping met de kabelbaan vertrokken naar het eiland Sentosa, op dit eiland zijn veel attracties. Nadat we hier even rond gekeken hadden zijn we met de kabelbaan naar de andere kant gegaan (mount faber). Vanaf hier hadden we een prachtig uitzicht over Singapore. Hierna hebben we de metro naar China Town genomen, we hebben hier rond gewandeld en heerlijk gegeten, de lekkerste sate ooit! Toen het donker werd zag alles er nog mooier uit heel China Town was prachtig verlicht met allemaal lampionnetjes. Daarna met de metro terug naar het hotel!

• 03 September 2014 - 18:14

Jan En Fedde:

Mooi hoor, maar denk om de kilootjes!! Al dat lekkere eten.

Groetjes j en f

• 03 September 2014 - 22:15

Pake En Oma:

wat prachtig al die mooie verlichte lampionnetjes geniet maar lekker samen
    dikke tut

• 05 September 2014 - 13:47

Opa:

marlou helpt me jullie te volgen. ik ga proberen het straks zelf te doen, op hoop van zege!
    geniet ervan
    opa dikke poen